MOŽNOSTI PLATBY
Způsob placení si volíte při objednávání. Můžete si vybrat, jestli to bude platební kartou, na dobírku nebo bankovním převodem.
Dobírka
Platíte hotově nebo kartou u dopravce při předání zásilky. Služba dobírky je zpoplatněna částkou 40,-Kč.
Platba převodem
Představuje lehce zdlouhavější cestu. Převod může trvat 1 až 2 pracovní dny. Částku prosím uhraďte do 7 pracovních dní. V opačném případě považujeme objednávku za zrušenou.
Č. účtu: 7230116182/5500 Raiffeisenbank a.s.
Do platby uveďte jako variabilní symbol číslo své objednávky, které najdete v e-mailu. Stejně tak zde najdete i přesnou částku k zaplacení.
Platba kartou (GO PAY)
Rychle, pohodlně a bezpečně můžete zaplatit prostřednictvím Vaší platební karty. Na platební bránu GO PAY budete přesměrování po dokončení objednávky.
V případě, že Vám vyprší časový limit pro platbu kartou, nebo platba kartou neproběhne, můžete objednávku uhradit také převodem na účet č. 7230116182/5500. Jako variabilní symbol prosím uveďte číslo objednávky.
MOŽNOSTI DOPRAVY
Zásilky expedujeme zpravidla do dvou pracovních dní od přijetí objednávky.
Doprava zdarma u objednávek nad 1500,- Kč.
Řidič PPL Vás bude před doručením kontaktovat SMS zprávou, případně telefonicky, kdy Vám sdělí termín doručení. Pokud Vás přepravce nazastihne, může Vám zásilku doručit na nejbližší výdejní místo Parcelshopu, kde bude zásilka připravena k vyzvednutí po dobu 7 dnů.
Dopravné: 129,- Kč s DPH (při platbě kartou nebo předem na účet)
Dopravné s dobírkou: 169,- Kč s DPH
Vyzvednutí na pobočkách WE DO - místo a den, kdy si zásilku vyzvednete vybíráte vy, podle toho jak Vám to bude vyhovovat. Zásilka zde na Vás počká 7 kalendářních dnů od doručení zásilky na pobočku.
Dopravné: 79,- Kč s DPH (při platbě kartou nebo předem na účet)
Dopravné s dobírkou: 119,- Kč s DPH
Řidič Vás bude před doručením kontaktovat SMS zprávou, případně telefonicky, kdy Vám sdělí termín doručení. Pokud Vás přepravce nazastihne, může Vám zásilku doručit na nejbližší WEDO POINT, kde bude zásilka připravena k vyzvednutí po dobu 7 dnů.
Dopravné: 139,- Kč s DPH (při platbě kartou nebo předem na účet)
Dopravné s dobírkou: 179,- Kč s DPH
Při nadměrném objemu zboží, například o vyšší hmotnosti nebo vyšším počtu kartonů více jak 3 je nutné řešit způsob dopravy individuálně.
Na toto budete upozorněni naším pracovníkem, který Vás bude o možnostech informovat.
OSOBNÍ ODBĚR NA PRODEJNĚ
vaši objednávku si můžete vyzvednout osobně na adrese
Papírnictví Zimní stadion, Na Rybníku 1057, 686 01 UHERSKÉ HRADIŠTĚ (naproti Kauflandu)
Otevírací doba: Pondělí - Pátek 7:30-12:00, 13:00 - 17:00
Jakmile bude Vaše objednávka připravena, zašleme informační email. Platit můžete hotově nebo kartou. Objednávku necháváme připravenou 7 pracovních dní, poté ji budeme považovat za zrušenou. V případě, že si přejete prodloužit vyzvednutí objednávky, informujte nás o tom prosím na tel. čísle 733 327 620 nebo emailem obchod@obalymancik.cz.
Vážíme si každého našeho zákazníka a pokud si nejste jisti a preferujete osobní výběr, velmi rádi Vám poradíme. Ceny na eshopu se mohou lišit od cen na prodejně. Uvedené ceny se vztahují pouze na zboží objednané na eshopu. Výjimku tvoří registrovaní velkoobchodní odběratelé.